Monday, October 10, 2016

1m Forex Aanwyser

1 Slow Stogastiese BBands Stop MT4 persoonlike aanwyser Deur Edward Revy op 27 April 2008 - 04:10. Geldeenheid paar: enige tyd raam: enige Aanwysers: Slow Stogastiese (5, 3, 3) BBands Stop (ook bekend as TopTrend aanwyser) standaard instellings (20, 2) BBands Stop aanwyser kan jou helpende hand in die bevestiging van 'n tendens, die identifisering tendens verander en die opstel tot stilstand kom. Sy voorkoms is pretty much selfverduidelikend. Wat moet bygevoeg word, is dat BBands stop as alleen gebruik gewen t in staat wees om handelaars te red van die dood in die Forex mark. Terwyl dit verrig uitstekend tydens goeie tendense, kom dit voor 'n fiasko tydens sywaarts kanaliseer mark. Die instellings vir BBands Stop aanwyser verander kan word om 'n bepaalde gunsteling geldeenheid paar en 'n tydraamwerk te pas. Wanneer om Stogastiese gebruik Dit word baie maklik om te sien watter Stogastiese lyne kruis kan help met inskrywings of re-inskrywings na retracements: as BBands Stop stel 'n uptrend ons moet 'n Stogastiese kruis aan die onderkant. Teenoorgestelde vir verslechtering neiging. As jou vorige Forex stelsel het 'n tekort bykomende tendens bevestig of 'n logiese vlak om jou stop te plaas op, kyk hoe BBands Stop aanwyser jou forex kan verbeter. Deur Gebruiker op 28 April 2008 - 00:12. hi ek het die bogenoemde 2 lêers afgelaai, en sit die lêers op die pad C: Program Files FXDD - Meta Trader 4 kenners aanwysers. Wat nou, pls kan jy my lei, soos my mooi nuut in FX. Drop 'n e-pos aan tuteee op hotmail Deur Edward Revy op 28 April 2008 - 13:13. Nou maak die platform, van die spyskaart hierbo kies Voeg, Indicators, Custom - vind jou wyser daar. Deur Gebruiker op 30 April 2008 - 03:08. hello, jy DNT vertel ons HW om this. can u pls verduidelik iets Deur Edward Revy op April 30, 2008 gebruik - 06:08. Jammer. Ek sal dit op te los. Ek het gedink dit kom nie t moet verder interpretasie. My fout. Hier is 'n kiekie met kommentaar daarop. Laat weet my asseblief indien daar enige iets anders om te verduidelik. Wat ek wil ook byvoeg is dat handelaars nie moet kyk na Bbands Stop aanwyser as as hul enigste raadgewer vir inskrywings en uitgange. Jy sal gou uitvind dat vertroue uitsluitlik op aanwyser seine sou nie skaam wins resultate lewer nie, tensy 'n sterk tendens is in plek. Dit kom nie t beteken egter dat aanwyser is nutteloos. Dit werk baie goed vir die voorgeneem hierbo beskryf: stop sleep, tendens bevestig en addisionele Herbetreding geleenthede, terwyl wins teikens en aanvanklike vroeë inskrywings moet gedefinieer word deur ander handel gereedskap. Deur WALAT op 30 April 2008 - 14:56. enige hoe, ur strategieë regtig probeer. maar u ve got om te verbeter de ek het 'n beter mens ook dit sal later aan die lig gebring 'n dag tanx. WALAT 4RM Niger Die Beste Forex Seine in Julie 2016 Hallo, wil ek graag 'n stelsel wat nog nooit voorheen gepubliseer bied. Ek het die naam van hierdie stelsel is Forex Lines (FL). Ek het vir baie jare om die stelsel te toets, om te leer om 'n forex miljoenêr, en uiteindelik het ons suksesvol kombineer 23 aanwysers wat die toekoms kan voorspel. My valuta handel tegniek, handel strategieë en forex seine is nuwe en unieke, wat die ontleding van die beste forex seine en die beste forex robot kombineer. Byvoorbeeld, as die tendens by H4 is verkoop, wat beteken verkoop tendens by 5m en 1m sal groter wees. Vir wat tot groot winste met min risiko te verdien, gebruik ons ​​'n robot te verkoop posisies oop wanneer geleenthede ontstaan ​​in 5m of 1m. So, my forex strategie is baie anders as die valuta handel strategieë in die mark. Ek gebruik VPS en sit die beste forex robot by 1m of 5m, maar ek monitor steeds die tendense in H4, indien die tendens om sal draai, sou ek bereid is om al die oop posisies sluit en om te sit forex robot in die teenoorgestelde posisie wees. Jy sal waarskynlik 'n bietjie te verloor, maar die wins wat jy verdien kan bereik 90. Jy kan die foto's hoe forex robot en forex seine werk onder sien. Beste Forex Strategies (Forex seine aanwyser beste Forex robot / FL EA) Big Wins FL Forex robot / EA Forex Lines Performance Forex Lines nuttig sal wees vir alle vloeibare markte bewys, ongeag van jou valuta handel ervaring. Forex Lines Forex Strategie sal jou help om die regte tendens volgende ingesteldheid Forex Lines Forex Seine sal altyd hou jy op die regte kant van die mark Forex Lines handel strategieë te bekom is eenvoudig en intuïtief Leeftyd ondersteuning en gratis sagteware-bywerkings is Gepubliseer Weergawe 2016 Beste Forex lines 2016 Laat Sien Live Performance: Live Prestasie in dollar / CAD (29 Februarie 2016) Live Prestasie in GBP / USD (1 Maart 2016) April 2016 Prestasie in GBP / USD H1 Beste Trend aanwyser Sy sowat 'n halfuur im op soek na sommige visueel eenvoudige en (redelik) akkurate aanwyser van die tendens. Maar ek het net cant vind die een wat ek gebruik 'n paar harde skyf formate gelede .. Ek het reeds bevind die bar, die vestiging van toe af 'n definitiewe waarde eens dat gesluit. Wat beskou jy as die beste (persoonlike) tendens aanwyser jy gebruik en het jy 'n idee van Indy se wat beskryf kan word soos die een wat ek beskryf Hier by VF dit s toegelaat. Ek sou raai jy oorspronklik weer uit TSD waar sulke praktyke is verbode Trend Indicators As jy op soek na 'n sterk geldeenhede te speel teen swak mense wat jy kan jouself 'n ware guns doen en kyk na relatiewe geldeenheid sterkte handel. soek net VF Google dit ens Daar is 'n paar uitstaande aanwysers daar buite, die basiese beginsels van wat jy hier kan lees: articles. mql4 / 422 articles. mql4 / 484 Jy het nogal 'n bietjie werk om te verstaan ​​wat die aanwysers is oor en hoe om dit te implementeer. Maar hulle vertoon 'n paar baie duidelike tendense. As jy t risiko Don, jy don t ooit hoef te verloor. Aangesluit Oktober 2011 Status: Lid 107 poste hier op VF dit s toegelaat. Ek sou raai jy oorspronklik weer uit TSD waar sulke praktyke is verbode Trend Indicators As jy op soek na 'n sterk geldeenhede te speel teen swak mense wat jy kan jouself 'n ware guns doen en kyk na relatiewe geldeenheid sterkte handel. soek net VF Google dit ens Daar is 'n paar uitstaande aanwysers daar buite, die basiese beginsels van wat jy hier kan lees: articles. mql4 / 422 articles. mql4 / 484 Jy het nogal 'n bietjie werk om te verstaan ​​wat die aanwysers is oor . Die fraktale sein teenoor balans lyn is baie interessant. Het jy wat MT4. Dankie geword Januarie 2010 Status: kontant is 'n posisie te 958 Posts Die fraktale sein teenoor balans lyn is baie interessant. Het jy wat MT4. Dankie Nee, ek don t hulle. Dit is die geheim aanwysers ontwikkel deur kern wetenskaplikes van die voormalige USSR, wat na die val van die Sowjet-Unie was werkloos gelaat. Hulle is toe gehuur deur 'n geheimsinnige hedge fund bestuurder wat jare op die ondersoek na die werke van Fibonacci-en Gann deurgebring. Hy huur die wetenskaplikes en hulle gebring het na die VSA. Vyf jaar later en tien miljoen dollar ligter, is die wetenskaplikes laat gaan - die hedge fund bestuurder het uiteindelik sy navorsing. Eintlik is dit alles bullshit, ek het net het hierdie om jou tyd te mors soos jy weer mors my. Al die aanwysers wat in die artikel genoem kan afgelaai word vanaf die onderkant van elke artikel. Maar ek dink jy didn t lees die teks, jy moet net sien die aantreklike kronkel lyne en dollars begin flikker in die voorkant van jou oë asof hulle vir die meeste mense doen hier rond. Jy weer 'n idioot. As jy het die moeite gedoen om te lees deur middel van die artikel, sal jy vyf opgemerk die aanwyser download links in die heel onderste (hulle weer in mq4 sodat jy dit selfs kan wysig). Maar ek dink eintlik vra iemand om deur te lees teks is te veel deesdae. Gespreek, YouTube, RedTube en nano-sekonde aandagspan is die sleutel woorde deesdae Ek dink. Sterkte met dit. Jy gaan dit nodig het, want as jy t kan die moeite gedoen om selfs lees die teks, Ek twyfel of jy dit in jou om ure te spandeer op die toets en die instel van die aanwysers te werk vir jou. As jy t risiko Don, jy don t ooit hoef te verloor.


No comments:

Post a Comment