Tuesday, October 18, 2016

1 Minute Trader Handel Stelsel

Vergeet sit in die voorkant van die skerm vir ure Maak maklike geld deurgaans Plaas 'n bestelling in 'n minuut en sluit jou rekenaar Herhaal die proses oor en oor weer elke dag Leer hoe die professionele handel Geen emosies, geen bekommernisse. Gedissiplineerde handel sal hoogs winsgewend Die 1MinuteDaily strategie werk goed in beide trending en wilde mark en ons haal dikwels die mark tops en bottoms geword. 'N Tipiese grafiek met ses wen dae in 'n ry: Indrukwekkende back testing resultate Excel vel met back testing resultate verduidelik en aan u beskikbaar. Jy kan kyk die historiese ambagte stap vir stap en kry vertroue. Jy kan nuuskierig oor hoe die stelsel uitgevoer word nadat ons dit verkondig nie. En daar is 'n groot verrassing: sonder enige aanpassing, aanpassing of enige verandering aan die strategie, is dit gee positiewe en stabiele lewe resultate. en die prestasie is selfs beter Alle handelaars wat twee jaar gelede die stelsel gekoop het 'n mooi wins. Wat is hier belangrik is, is dit nie 'n blackbox stelsel of 'n klomp van die aanwysers. Ons stelsel is gebaseer op die feit dat die prys is die vorming van 'n konsolidasie elke aand as gevolg van stadiger beweging. Dit is nie 'n Heilige Graal werk 100, maar die kans will work for you - konsekwent. Volgens die nuwe navorsing, ons stelsel werk met meer munt pare. Baie geluk aan al die handelaars wat 'n wins Wat is 'n vorentoe toets Daar is so baie Forex stelsels daar buite gemaak. Baie handelaars probeer om 'n stelsel wat oor-new is te volg. An-oor new stelsel werk baie goed op historiese data, maar versuim om op nuwe data. Die mees omvattende en oortuigende toets is om die resultate na 'n tyd te hersien. En dit is wat ons in hierdie werk gedoen het. Ek is die handel voltyds vir meer as 'n jaar. Ek het regtig alles probeer. Gekoop soveel EA s en webinars, ens So, wat dink ek oor hierdie produk Dit is skaars, dit werk eintlik Dit werk consistantly Dit was nie overhyped. Ek vind die span hardloop hierdie produk te reageer op vrae en bied hulp wanneer jy vra. Weereens, klink so eenvoudig, maar skaars om te vind in hierdie bedryf. Ek gee privaat afrigting en tipies adviseer student om ver weg van produkte op die mark te bly. Hierdie produk is ek ten volle aanbeveel. Cheers tot die 1MinuteDaily span. Tim Morrow, Clovis, CA Ek wil net om mee te begin deur te sê 'n groot dankie aan Tim en Julie. Ek het twee jaar in Forex is. Ek handel 1MinuteDaily vir ses maande en nog opgewonde raak - ek regtig geld maak. Die maklikste geld wat ek nog ooit gemaak het. Ek kan nie glo ek vyf gedoen dit maklik, meganiese, groot vertroue. Ek hou van dit Justin, New York, VSA Groot werk Ek handel Forex vyf jaar, die afgelope twee jaar was ek stil winsgewend te maak. My primêre strategie was tendens-volgende met 'n goeie geldbestuur. As 'n voltydse handelaar Ek het 8 uur per dag kyk na die mark voortdurend. Toe ek hierdie strategie gevind, my lewe dramaties verander. Alhoewel ek spandeer nie meer as 'n minuut 'n dag in die voorkant van my verhandelingsplatform, ek maak vandag nog meer geld. Slim geld. Alex Fitz, Las Vegas Moeg van so baie handel en st strategieë, ek het 'n lewendige probeer om hierdie een te gee en dit is 'n verrassing. Groot en soliede tempo strategieë. Uitstekende ondersteuning. Ek is baie gelukkig. Ek moet sê dat hierdie produk is wettig en dit werk. Dit het my verwagtinge oortref en hoewel ek die tyd om die hele dag handel, Ek hou van hierdie strategie, want dit is werklik die emosies uit handel en dit is iets wat ek vind uitdagend. plaas net jou bestelling en loop weg. Maar ek check dit die hele dag by die stop verlies te beweeg tydens pouse selfs nadat ek m naby die teiken wins. Hul geld bestuur stelsel is kragtig. Ek gebruik om geld Bestuur reëls te ignoreer totdat ek hierdie boek gelees het, het ek 'n baie beter handelaar as gevolg van hierdie ekstra ebook, Money Management. Gee dit 'n skoot, jy gewen het t spyt wees nie :) Groot stelsel. Getoets vir 'n paar dae het goed gelyk, gaan woon 50pips op eerste handel. Maklik om te verstaan, kan jy gebruik dit daagliks, winsgewende, tyd effektief. Die ondersteuning is wonderlik hulle het terug na my in 24 uur. Ek het 'n paar strategieë verhandel in die verlede. Dit is die beste. Ek beveel sterk aan te gee dit 'n go. Gavin, Londen, Engeland Ek ve Ben gebruik van hierdie stelsel sowat vier weke en het geld deurgaans. Ek het vir my 'n paar veranderinge aan valse breakouts te voorkom en uiteindelik kan ek sê dat ek m maak mone in Forex. In my mening, is dit die beste stelsel daar buite (en glo my, ek ve probeer om 'n hele paar). Dit is eenvoudig, maklik om te verstaan, maak volledig sin, en dit het my weer my lewe (geen staar na kaarte heeldag) en my geld gegee Dankie ouens vir die ontwikkeling van so 'n wonderlike, gesonde verstand stelsel, dit is ook baie winsgewende C . Bell, Suid-Carolina, VSA Ek kan net nie glo hoe amazing hierdie stelsel is. As ek al die seine vyf geneem sou ek gewen 70-80 van die tyd. Ek het hierdie lewe vandat ek dit gekoop het, ongeveer 1 maand gelede verhandel en 'n paar wins getoon het. Ek het regtig regtig wil die ontwikkelaars van die stelsel te bedank vir die stelsel, guyz IITS die goudmyn ek raai, sy ongelooflike, smiple en so maklik om te leer, Mahmood Serry, Egipte ek vyf is die gebruik van hierdie stelsel op al 3 pare vir 6 weke. Dit het goed presteer. Ek gebruik die golf aanwyser sommige valse ambagte filter. Dit het 'n paar verliese voorkom. Ek my stop verlies te beweeg ook in positiewe terrein wanneer die handel die TP vlak nader. Ek m net vasgenael voor die rekenaar. Ek is so net elke nou en dan. Dit tegniek regtig verminder die scenario om byna om voordeel te trek dan val terug vir 'n verlies. Die beste paar vir my tot dusver GBPJPY. Ondersteuning het baie gevoelig is. Ek kry 'n antwoord terug baie vinnig. Nice stelsel. Maklik om te lees en volg instruksies. Reguit vorentoe, nie ingewikkeld. Maklik om vertroue daarmee en maklik om te gebruik te bou. Dit is 'n langtermyn-instrument in my handel boks nou. Pam, Arizona, VSA Ek sien die resensie geplaas op hierdie webtuiste en gee dit 'n probeer. Ek is die handel die stelsel live vir 2 weke en het geld deurgaans. Die stelsel is maklik om te gebruik en ek sou raai dit. Terwyl die stelsel beveel jy fokus op 1 paar op 'n slag ek soms handel tot 5 pare per dag. Die materiaal gee jou ook 'n handleiding oor die handel geld Mangement tegnieke wat groot is vir 'n nuwe handelaars, ongeag van wat jy handel dryf. Steve Lane, Bluffton, SC van al die sagteware wat ek het gesien, 1 minuut Daily is n goeie manier om 'n groot verskil in jou handel te maak. Die rede waarom ek sê dit is omdat dit nie 'n stelsel met skok beloftes, maar in werklikheid 'n manier om jou winsgewende bedrywe te verhoog met min of geen moeite, letterlik vanaf die oomblik wat jy begin om dit te gebruik. Die stelsel laat jou toe om handel te dryf met vertroue om te weet dat jy sal gedek word wat ook al manier waarop die tendens gaan met inskrywing prosesse, stop verlies en neem wins ingestel. Die stelsel het my net vyf minute om te installeer en te verstaan. Dit is so eenvoudig selfs kon 'n kind dit te gebruik. Gee dit 'n probeer, en jy sal sien uit die heel eerste dag van die handel vryheid wat jy sal nou, en as dit kom nie t maak 'n verskil in jou winste, eenvoudige versoek u geen strings attached volle terugbetaling Ken Faulkner Jersey Verenigde Koninkryk Ken Faulkner, Jersey GI Ek het baie stelsels op BBV insluitend blackdog, ek is die handel lewendige en besig om konsekwent wins wth hierdie een, dit is die beste by verre, i dont weet hoe Mike van Arizona dit so sleg kan beoordeel gekoop, en dit pissend my van dat jy toelaat dat mense stelsels wat nie regstreeks handel dryf, die blackdog byvoorbeeld, ek is 'n forum lid te gradeer en ek weet vir 'n feit dat baie van die resensies wat jy wys is demo, geen disrespek bedoel is om die BD stelsel straal Monaghan, capetown ek wil die 95 forex verloorders oor 1Minute Daily System vertel. Kom almal, mors nie al jou tyd op soek na die heilige graal of selfs diegene bedrogspul KSB BOT haha. Probeer 1 minuut Daily en jy sal nooit weer verloor jou geld. Ek m nie 'n nuweling wees. Ek m handel van sowat 10 jaar en dit is die mees comprensible en maklike metode om geld voortdurend maand maak na maand. Ek het hierdie strategie oor 2 weke gelede. Dit is baie eenvoudig en tot die punt. Die handleiding is goed deurdagte en kliëntediens is baie vinnig op jou vrae aan te spreek. Hulle het ook uitgedeel goeie wenke wat jy kan gebruik in jou handel. Dit is werklik 'n baie eenvoudige stelsel wat enigiemand kan verstaan, newies of meer ervare. Ek gebruik hierdie stelsel met my EA s en uitslae is as hulle sê dit sou wees. Hul teorie is klank en weldeurdagte. Na 6 maande van handel hierdie stelsel leef ek moet sê dit is verstommend. Vir almal om te sien ek het 'n blog (slurpeeforex. blogspot) waar ek my werklike resultate met die regte geld te plaas gemaak. Ek het begin met 170 dollar en nou is ek tot 1850 dollar. Ek het 'n bietjie verbeterings aan die stelsel en ook ek waag 10 per handel, wat is te veel, maar sodra ek my rekening het, sal Ek van my risiko verlaag om wisselvalligheid te verminder. Ek het 'n hersiening hier reeds gemaak en dit was positief. Na ses maande, ek gee 5 stars weer. Maklik stelsel om te leer, te stel en gaan wat doesn t wat jy nodig het om die hele dag sit in die voorkant van jou rekenaar en baie goedkoop. Ek kan net aanbeveel. Slurpee, Tsjeggiese Republiek Ware Money Management is 'n moet-lees kort e-boek vir elke handelaar wat kan nog steeds t slaag met behulp van 'n bewese strategie. Geldbestuur is die belangrikste taak. Dit is die vermiste skakel tussen opgevoede handelaar en winsgewende handel. Meer oor hierdie bonus. Na betaling, sal die webwerf jou vra om Meta Trader rekeningnommer (net nommer) te betree. Met die oog op Internet seerowery voorkom, ons lisensie om die produk spesifieke Meta Trader rekeningnommer. Jy kan die stelsel vir addisionele demo of live rekeninge gratis te eniger tyd later af te laai. Jy sal die produk dadelik. Dit is 'n eenmalige betaling vir die lewe. Dit is 'n inleidende prys. Dit kan binnekort verhoog. J Wins Club, 2008 - 2015, Alle regte voorbehou. Gevorderde stelsel 13 (Die vloer Trader System) Deur Edward Revy op 25 Januarie 2009 - 00:29. Gister het ek ve got nog 'n groot terugvoer van een van ons lesers - Rahul. Hy skryf: Ek dink jy is 'n baie edel mens, want jy doen groot werk hier te help beginners en ook die wegneem van die gewilde mites oor handel te ppl wys die werklikheid. Ek dink jy het 'n baie goeie hart. Dankie vir die hulp al ons broers en susters daar buite in die forex wêreld. Ek het 'n strategie wat die ware jakob gevind. dit is wat gebruik word deur 'n tydgenoot van Denis Richard en gebruik word deur baie professionele handelaars wat miljoene daaruit gemaak het. Ek demoed dit en het 'n 100 wins elke dag vir 5 dae in 'n ry net om vlak 1 seine. Ek gebruik word om 2 honderd pitte 'n dag om my rekening te verdubbel maak en dit het gewerk alledaagse. Daarop het ek na handel leef en my rekening is tot 40 in 'n maand wat ek kon maklik gemaak 100 maar toe ek leef ek gewaag net 0,5 per handel is dit net om te wees op die versigtige kant dit bewys die strategie werk. Dit is 'n 100 gratis heeltemal gratis en baie goed gedokumenteer en dit getoets is ontwikkel deur professionele Chicago put handelaars. Ek daag enigiemand wat hierdie reëls volg nie winsgewend te wees aan die einde van die maand. Ek is doodseker as jy jouself beperk tot vlak 1 wat jy het winsgewende sy nie moontlik ur nie winsgewend te wees. As ur vol vertroue en up ur risiko per handel tot 5 kan jy maklik maak 3 keer jou aandele in 'n maand, maar dit is nie raadsaam. Wat die haas. Ek hoop jy publiseer dit dankie vir jou vriendelikheid Dankie, Rahul Sure, hoekom dit nie hier na vore te bring. So, hier is ons, die begin van 'n nuwe onderwerp bespreking en net weer die publikasie van die stelsel, met al krediete na die bron: handel-naak /FloorTraderMethod. htm die vloer Trader System Dit is 'n retracement-voortsetting handel metode. Dit kombineer tendens identifikasie eienskappe van bewegende gemiddeldes met die patroon erkenning inskrywing tegnieke. Die primêre patroon om te kyk vir die prys Terugskrywing Bar - in samewerking met 'n retracement binne die huidige tendens siklus. A retracement binne 'n verslechtering neiging is 'n klein saamtrek. A retracement binne 'n uptrend minderjarig afname. In diagram A, gebiede 1 en 2 is tydren retracements in die algehele verslechtering neiging - klein byeenkomste wat geëindig het met afdraandes tot nuwe laagtepunte. In diagram A gebiede 3 en 4 is daling retracements in die algehele uptrend - geringe dalings wat geëindig het met saamtrekke om nuwe hoogtepunte. DIE PRYS BAR OMSWAAIING - koopsein ná 'n daling retracement. Tydens 'n uptrend, 'n afname retracement vorms - prys bars met 'n laer hoogtepunte. As die uptrend word bevestig deur die bewegende gemiddelde aanwyser (later verduidelik), dan is die handelaar kyk na die onderstebo tempo van hierdie tydelike daling koop, deur te kyk na die hoogtepunt van die prys bar voor die huidige prys bar. Wanneer pryse binne die huidige prys bar tydren bo die hoogtepunt van die prys bar voor deur 1 blok of meer, moet die handelaar te koop. Diagram B toon twee voorbeelde. Prys bar X is die eerste kroeg in die afname retracements wat saamtrekke bo die hoogtepunt van die kroeg wat dit voorafgaan. DIE PRYS BAR OMSWAAIING - Sell sein na 'n saamtrek retracement. In 'n verslechtering neiging, 'n saamtrek retracement vorms - prys bars met 'n hoër laagtepunte. As die verslechtering neiging word bevestig deur die bewegende gemiddelde aanwysers, dan is die handelaar kyk na die negatiewe kant tempo van hierdie tydelike tydren te verkoop deur te kyk na die lae van die prys bar voor die huidige prys bar. Wanneer pryse binne die huidige bar val onder die lae van die prys bar voor deur 1 blok of meer, moet die handelaar kort verkoop. (In die voorbeeld hierbo, prys bar X snellers die kort verkoop.) (In die praktyk sal 'n sleep verkoop stop aangepas om die lae van elke opeenvolgende stygende prys bar geplaas, indien die handelaar gebruik een van die nuwe on-line toegang stelsels sodat gereelde kanselleer / vervang. As bel in die ambagte, sal die handelaar het om plek te handel by die mark of 'n beperking prys gee 'n regmerkie of twee. Hierdie proses sal omgekeer word vir koop seine.) die beste retracements sal bevat 2-5 bars voordat die ommekeer plaasvind. In vlugtige prysbewegings, 1 bar retracements is soms geldig. Oor die algemeen, sal saamtrek retracements in 'n verslechtering neiging steiler wees en sal minder prys bars as afname retracements in 'n uptrend bevat. A retracement wat langer as 6 bars kan verdagte wees. Die vorm van 'n retracement is ook belangrik. Die optimale vorming bestaan ​​uit prys bars wat kleiner geword in omvang as die retracement vorder. (Voorbeeld A hierbo, vir verkoop.) Ook geldig is prys bars van gelyke grootte B. Patrone met verbreding prys bars is minder betroubaar en kan oorgeslaan C. Dit is 'n gebied waar individuele oordeel is nodig. Vir die koop in 'n uptrend, D en E is ideaal formasies, F is te betwyfel. Wat maak sekere patrone ideaal is die V-vorm hulle vorm wanneer die prys Bar Terugskrywing plaasvind. Die beste ambagte gewoonlik spruit uit simmetriese V patrone. DIE bewegende gemiddelde INDIKATOR Trend Cycles - kyk na die prysvorming bar in samewerking met die 9 en 18 tydperk bewegende gemiddeldes sal die teenwoordigheid van óf 'n uptrend Cycle of verslechtering neiging Cycle identifiseer. Sodra die tendens siklus bekend is, die handelaar volgende lyk vir retracements. Die uptrend Cycle is geïdentifiseer deur: 1. Pryse handel bo beide MA s (bewegende gemiddeldes). 2. Die 9 MA lyn bo die 18 MA lyn. 3. Die helling van een of albei van die MA s is op. (Uitsondering: soms die 9 MA sal wees onder die 18, maar buig daarbo, op die punt om oor te steek Dit vorming word toegelaat nie..) Nommer 1 is die primêre kwalifiseerder pryse moet eers handel bo beide MA lyne - onderhewig aan hierdie 2 voorwaardes: 1 . Handel bo die lyne moet hou vir ten minste 3 bars. OF 2. Handel moet plaasvind op 'n beduidende afstand bo die lyne (voor retracing die MA lyne raak). Die verslechtering neiging siklus is die omgekeerde: 1. Pryse handel onder beide MA s (bewegende gemiddeldes). 2. Die 9 MA lyn is onder die 18 MA lyn. 3. Die helling van een of albei van die MA s is af. (Uitsondering: soms die 9 MA sal wees bo die 18, maar buig neer, op die punt om oor te steek Dit vorming word toegelaat nie..) Nommer 1 is die primêre kwalifiseerder pryse moet eers handel onder beide MA lyne - onderhewig aan hierdie 2 voorwaardes: 1 . Handel onder die lyne moet hou vir ten minste 3 bars. OF 2. Handel moet plaasvind op 'n beduidende afstand onder die lyne (voor retracing die MA lyne raak). TRADE inskrywing SEINE Daar is drie tipes van inskrywing seine: Vlak 1, Vlak 2 en Vlak 3 (afgekort as T1, T2 en T3.) Koop seine, Vlak 1: Na stigting van die uptrend Cycle n afname retracement plaasvind, dan: Pryse handel laer om die sone tussen die 9 en 18 tydperk bewegende gemiddeldes te betree. Een of meer pryse bars raak die 18 MA (of dring effens laer as die MA lyn) Sodra die 18 MA geraak is, kyk pryse vir 'n saamtrek wat bo die hoogtepunt van die voorafgaande prys bar breek deur 1 blok of meer - die prys Bar ommekeer, wat stelle af die T1 Koop. Die vlak 2 koopsein: Die MA kwalifiseerders is dieselfde as met die T1 koop en pryse daal in 'n retrace van bo die MA lyne om die gebied tussen die lyne te gaan. In die T2 egter 'n prys Bar Terugskrywing koopsein voorkom voordat die 18 MA is getref. Die mark begin om te tydren sonder om die 18 MA en verwek die T1 sein. Vlak 2 Buys is onderhewig aan hierdie voorwaarde: Moenie 'n T2 neem nie koop direk na 'n Crossback Top (later verduidelik). Wag plaas vir 'n Vlak 1. Die VLAK 3 koopsein: In hierdie geval is die prys Bar Terugskrywing plaasvind bokant beide MA lyne (of net die aanraking van die 9 MA lyn) na 'n vlak retracement. Twee kwalifiseerders: 1. Die Corssback Top toestand met die L2 sein, en 2. Slegs neem V3 koop as hulle die eerste koopsein in 'n nuwe uptrend siklus. Gekwalifiseerde V3 Buys is nie algemeen. Die beste manier om te vorm wanneer die mark verhandel teen nuwe hoogtepunte in 'n weghol-tydren, of in mid-range na 'n sterk vorming Laagtepunt. Verkoop seine, Vlak 1: Na stigting van die verslechtering neiging siklus 'n saamtrek retracement plaasvind, dan: Pryse handel hoër die sone tussen die 9 en 18 tydperk bewegende gemiddeldes te betree. Een of meer pryse bars raak die 18 MA (of dring effens bo die MA lyn) Sodra die 18 MA geraak is, kyk pryse vir 'n daling wat breek onder die lae van die voorafgaande prys bar met 1 blok of meer - die prys Bar ommekeer, wat stelle af die T1 te verkoop. Die vlak 2 Sell sein: Die MA kwalifiseerders is dieselfde as met die T1 verkoop, en pryse tydren in 'n retrace van onder die MA lyne om die sone tussen die lyne te gaan. In die T2 egter 'n prys Bar Terugskrywing verkoop sein kom voor die 18 MA is getref. die mark begin om te val sonder om te raak die 18 MA lyn en verwek die T1 sein. Vlak 2 verkoop is onderhewig aan hierdie voorwaarde: Moenie neem 'n T2 verkoop direk na 'n Crossback Bottom (later verduidelik). Wag plaas vir 'n Vlak 1. Die VLAK 3 Sell sein: In hierdie geval is die prys Bar Terugskrywing plaasvind onder beide MA lyne (of net die aanraking van die 9 MA lyn) na 'n vlak retracement. Twee kwalifiseerders: 1. Die Crossback Bottom toestand, soos met die L2 sein, en 2. Slegs neem V3 verkoop as hulle die eerste verkoop seine in 'n nuwe verslechtering neiging siklus. Gekwalifiseerde V3 Verkoop is die beste wanneer die mark verhandel teen nuwe laagtepunte in 'n paniek daal, of in midrange ná 'n sterk vorming bolaag. CONTINUATION inskrywing SEINE Voortsetting Buys is bykomende koop seine gegee nadat die eerste sein in dieselfde uptrend siklus. Vir verkoop, hulle is die omgekeerde bykomende verkoop sein, sy binne dieselfde verslechtering neiging, wat die eerste verkoop sein volg. Die reëls is ietwat anders vir Buys teen verkoop: Voortsetting Buys - die eerste koopsein in 'n nuwe uptrend moet gemonitor word, of geneem of nie. As dit handel stalletjies, of keer terug na gelykbreek, neem geen ekstra koop seine in die huidige uptrend siklus. Wag vir 'n verandering 'n verslechtering neiging, en herwin na 'n nuwe uptrend. As die eerste koopsein is 'n wenner en 'n sekondêre koopsein stel, neem dit as die prys patroon wat dit skep is heelwat hoër as die prys patroon van die vorige koopsein - geen oorvleueling. (Daar moet 'n sterk opwaartse helling op die grafiek wees.) Voortsetting Verkoop - Bykomende verkoop in dieselfde verslechtering neiging siklus kan met meer vryheid word as in die geval van koop. Voortsetting verkoop patrone kan so lank as wat die MA lyn kwalifiseerders hou om die verslechtering neiging siklus oorvleuel. Maar een keer drie Vlak 1 verkoop het plaasgevind, neem nie meer verkoop van enige aard in die huidige verslechtering neiging siklus. Wag vir 'n uptrend siklus om in te gryp, selfs al is dit 'n onvolledige een (diskresionêre). In die algemeen is die beste ambagte van enige aard, is die eerste ambagte van 'n nuwe tendens siklus. Met ander woorde, sal die hoogste sukses met 'n sneller op eerste nadeel na die MA crossover. Aanvanklike Tops: By toetrede van 'n handelsmerk, die aanvanklike keerverlies is gewoonlik die patroon Stop, die basiese stop in hierdie metode. Wanneer 'n handelsmerk toon gemiddelde follow-up in 'n wins posisie, is die patroon stop geplaas. Vir verkoop stop op 'n lang posisie, dit is 1 regmerkie onder die lae prys van die opstel patroon. Vir koop stop op 'n kort, dit is 1 regmerkie bo die hoë prys van die opstel patroon. As 'n bedryf stalletjies na inskrywing, gebruik Patroon Uitgebreide stop, wat is die breedte van die opstel patroon vermenigvuldig met 2, in die meeste gevalle. Soms is dit gemeet word aan die patroon voor die ingang soms die patroon is gemeet nadat handel inskrywing, en sluit die afstand bereik voor die stalletjie en om te keer. Gaan Gelykbreek: Sodra die handel is 'n wenner en 'n afstand 2X die opstel patroon, kan 'n mens die stop om gelyk te breek beweeg. Nog 'n voorwaarde, onderhewig aan individuele oordeel, is om te kyk as gelykbreek verlaat op 'n staking handel keer 3 of meer prys bars ná inskrywing gevorm, insluitende die inskrywing bar. (Maar sommige bedrywe beland wenners ná die handel sywaarts vir 'n rukkie.) Konserwatiewe strategieë: Een keer 'n handel is winsgewend, een uitgang metode is om te kyk vir V terugskrywings in die ander rigting op 'n moontlike uitgang sein. Dit kan gemonitor word op 'n kleiner tydraamwerk as die handel inskrywing tydperk tot 'n groter akkuraatheid te gee - veral as wisselvalligheid stygings ná inskrywing. Byvoorbeeld, kan 'n wen-inskrywing op 'n 5 minute grafiek gemonitor op 'n 3 minute grafiek vir uittreevlakke. Kyk mark aksie as voor die prys golf tops (indien lang) en voor prys golf laagtepunte (indien kort) is 'n ander strategie. As 'n V vorms, en pryse te keer, en uitgang nodig mag wees (op die mark). Moontlike uitgebreide wins beweeg: As 'n lang posisie toon 'n toenemende wins, 'n strategie om voordeel te trek uit 'n moontlike groot skuif te neem is 'n opeenvolgende proses - 1. Laat die aanvanklike gelykbreek stop in plek. 2. Hou op al die eerste V ommekeer weier, so lank as wat B / E stop nie bereik. 3. Watch vir die vorming van stygende prys golwe hoër hoogtes met 'n hoër laagtepunte. Toe die eerste een vorms, skuif die B / E stop tot 'n posisie 1 regmerkie onder die lae van hierdie upwave as 'n ander later duidelik gedefinieerde upwave vorms, skuif die verkoop stop 1 regmerkie onder die een so goed. 4. Kyk na die mark aksie op die huidige dae hoog. Laat dit drup 'n kleiner tydperk - die 2 minute grafiek, as die dag handel indekse. 5. As die mark maak 'n nuwe hoë, kruis dan weer onder hierdie prys, kyk na die lae bereik oor hierdie downwave. Kanselleer / vervang die verkoop stop om 'n posisie 1 blok hieronder hierdie lae, een keer gevorm. Hierdie strategie, al is kompleks, sal verminder van die begeerte om winste te neem voordat hulle weg te kom. 6. Indien die dae hoog is oortref, kyk vir belangrike prys tops op termyn kaarte langer - 15 minute, 30 minute, selfs daagliks, vir hoogtepunte bereik op vorige dae. Pas dieselfde crossback verkoop reëls om hierdie vlakke as well. As die handel met verskeie kontrakte, daar is meer buigsaamheid. Deel van die posisie kan konserwatief wees opgewonde, terwyl die res gehou kan word vir 'n langer beweeg. Die uitgebreide strategie is byna dieselfde vir die wen van kort verkope in 'n dalende mark. Maak die toepaslike substitusies in die bogenoemde rigtings. Sodra uitsondering: tydren retracements in dalings is geneig om verder te voer as afname retracements tydens saamtrekke. Koop stop moet gegee word meer ruimte om te verhoed dat die verlaat te gou op 'n skerp, maar tydelike kort bedekking tydren. Klaarblyklik het die strategie beloftes, maar kom nie t beskryf die Crossback Top en Crossback Bottom gevalle. Op die laaste twee voorbeelde wat jy kan sien dat Bollinger bands is by die inskrywings te lei. Die instellings vir Bollinger bands geglo (8, 1.8) te wees. -:: - Dynamic Sync-:: - Winsgewende TrendFollowing Forex Trading System HitRate 80, R / R 2: 1 MT4: 4. 2009. Wanneer spesifieke markkragte (Prys Aksie, Trend, Momentum en Market Krag) is besig om in harmonie, kan die gekombineerde effek hoër waarskynlikheid ambagte te produseer. Die Sync handel metode uitbeeld. in real-time. die interaksie van hierdie markkragte verskaffing handelaars die middele om handel besluite te neem met 'n groter vertroue en minder emosionele probleme. Sync is ontwerp om in 'n eenvoudige-om-te gebruik-formaat. Dit kan toegepas word op die meeste 'n intraday tyd grafiek insluitend daaglikse, weeklikse, en maandelikse tyd kaarte. Die beste van alles, is dit gebou op die Meta Trader 4,0 platform met 'n gratis datafeed direk vanaf die skoonmaak firma Wanneer jy registreer vir die Sync metode Demo, sal jy die aanwysers en sjabloon hieronder te ontvang. Dit is ontwerp om outomaties te installeer om die installasie 'n sprong Jy kry ook die stap-vir-stap hoe om te opleidingshandleiding. Alles wat jy nodig het om te begin leer en die gebruik van die Sync metode. Hier is 'n paar belangrike feite oor hierdie metode: Die hele metode is ten volle bekend gemaak. Jy don t om in te skryf of enigiets anders te koop. Die metode is maklik om te leer en selfs 'n nuwe handelaar moet in staat wees om dit te bemeester in 'n dag. Dit kan aangepas word om enige tyd aan te pas. Jy kan dit gebruik vir intraday handel met 5 - minuut kaarte of jy kan posisioneer handel dit met 'n daaglikse of weeklikse kaarte. Die metode is sterk en logiese - as jy verstaan ​​hoe alles werk dit sal outomaties sin maak. Groot beweeg word outomaties vasgelê met baie min proporsionele risiko. Selfs op 5 - minuut kaarte is daar geen behoefte vasgeplak om te bly op die skerm. Sodra jou inligting is versamel en die kriteria voldoen nie - jy kan dit stel en gaan. Met Sync, handelaars te identifiseer en te gebruik twee belangrike handel komponente in real-time: Prys Aksie en sentiment. Prys Aksie is markbeweging, soos die ossillasie van Open, High, Low en Close pryse. Te dikwels, is handelaars betower deur triviale prys flucuations en uit die oog verloor van die onderliggende tendens van die mark. Baie handelaars is geneig om te spring in en uit die mark in plaas van 'n verblyf met die handel as 'n tendens ontwikkel. Sync is ontwerp om die prys ondergang te skakel. Dit blyk periodes van krag en tendens mark en periodes van konsolidasie. Sentiment is die intuïtiewe gevoel of houding van die handelaars en beleggers in die mark. Byvoorbeeld, as die sentiment van die mark is lomp, dan handelaars en beleggers verwag dat 'n opwaartse beweging in die mark. Dikwels, sentiment is 'n aanduiding van optimisme of pessimisme in die mark gebaseer op onlangse nuus aankondiging of politieke gebeure. Die Sync metode gebruik 'n hibriede persoonlike aanwyser ontwikkel om positief (kopers) sentiment of negatief (verkopers) sentiment wys. Werk in harmonie, Prys Aksie en sentiment te gee handelaars 'n duidelike handel voordeel. Wanneer beide is dit eens, gunstige handelstoestande bestaan. Byvoorbeeld, wanneer die prys aksie is wat opwaartse beweging met kopers sentiment, daar is 'n hoër waarskynlikheid van 'n Lang posisie met 'n gunstige uitkoms. Net so, wanneer die prys aksie het 'n afwaartse beweging in samewerking met verkopers sentiment, 'n kort posisie het 'n gunstige uitkoms. Nuwe weergawe 1.4 sluit in: oNew persoonlike aanwysers oNew neuro-net voorspellende hulpmiddel oNew scalping templates o Nuwe Dag Trading templates strategieë o Nuwe Swing Trading templates oNew opgedateer 140 bladsye Sync Trader se Handleiding o Nuwe gevorderde tegnieke o Nuwe Installer vir 'n maklike installasie


No comments:

Post a Comment