Inhoud Zer0 is die speelbaar Moordenaar klas karakter in grensgebied 2. Zer0 aan die lig gekom op 21 Februarie, 2012, in die grensgebied 2 Begin Datum Voorskou. Sy bynaam kom van die 0 hologram soms vertoon oor sy plaat toe hy versendings 'n teiken. Ander emotes en teks verskyn op sy plaat - en op vyande, die gebruik van die B0re vaardigheid - tydens verskillende aksies. Die meeste van Zer0 s frases gepraat in haiku. Agtergrond Zer0 is 'n rower te huur. Volgens sy gewilde plakkaat en sy persoonlike ECHO opnames, voer hy beide politieke sluipmoorde en algemene treffers. Na aanleiding van 'n besonder onbevredigend sluipmoord waar die teiken in gebreke bly om terug te veg, ten spyte daarvan dat bemoedig deur Zer0 om dit te doen, die sluipmoordenaar begin om te kyk vir 'n meer uitdagende omgewing. Hy reis na Pandora nadat hy van die Vault uit 'n kroegman, geagte jag as waardig van sy vaardighede. 1 Soos sy gesig en liggaam geheel en word gedek deur sy pak, 'n sekere bedrag van misterie rondom Zer0 se ware voorkoms. In 'n ECHO opname, opmerkings Angel dat sy is nie eens seker of Zer0 is menslike sowel in die spel en promosiemateriaal toon dat hy net vier syfers aan elke hand. Sy oorsprong en regte naam is ook onbekend, die verlaat van die karakter in misterie gehul. Soos geopenbaar in die Vra Dr. Tannis Afdeling van die Pandoran Staatskoerant. ingesluit as 'n stukkie papier in die Diamond Plate Loot bors, Zer0 is nie sy regte naam. Die oorblywende stuk scrap met die naam en geslag van Zer0 is nie ingesluit nie, maar die deel wat nie bly suggereer dat Patricia Tannis is bewus van Zer0 se oorsprong. Deelname Tales from the grensgebied aanleiding van 'n sending deur Moxxi, Zer0 jaag ná die bandiet Here Bossa Nova. op soek na 'n Gortys kern. Hulle crash in die Wêreld van Curiosities, waar Rhys en Vaughn is in die proses van die hantering van Augustus vir 'n kluis sleutel. Bossa Nova loop af met Rhys geld, verlaat Zer0 om te gaan met 'n paar psychos. Later, Zer0 spore Bossa Nova sy skuilplek, 'n verlate Atlas pakhuis, en maak sy pad binne-in. Hy red later Rhys en Sasha van 'n skag, en neem 'n hysbak saam met hulle na die sentrum gebied, waar Bossa Nova bied 'n dood ras gebeurtenis. By spot Zer0, Bossa Nova reik 'n 20,000 beloning vir enigeen wat hom kan doodmaak. Zer0 betrokke in 'n geveg met Bossa Nova en sy bandiete, en uiteindelik na vore seëvierende. Hy rapporteer dan die situasie terug na Moxxi, terwyl kommentaar te lewer oor nie die Gortys kern gevind het. Unbeknownst aan hom is die kern onder hom verborge, en is later gevind deur Rhys en Fiona. As die speler identifiseer Fiona as 'n kluis Hunter terug in Episode 3, sal Zer0 beskikbaar as 'n lid van die span in die stryd teen die reisiger wees. Sy aanval teen die reisiger begin met 'n vorm van Decepti0n, gevolg deur teleportasie blokke en vinnige waai. Vaardighede Decepti0n verleen Zer0 die vermoë om 'n holografiese lokmiddel van homself sit en tik 'n onsigbare stealth mode. Terwyl gehul, kan hy beweegruimte oor die slagveld hantering versterk skade op sy volgende aanval. Hoe langer Zer0 bly gehul, hoe meer skade kan hy egter veroorsaak vyande, bly korter Zer0 gehul, hoe gouer hy in staat is om die vaardigheid om weer te gebruik. Zer0 nie 'n aparte dimensie soos Lilith betree toe sy Phasewalks. en kan nog steeds skade as gevolg van al die bronne terwyl gehul. Decepti0n het 'n basis cooldown van 15 sekondes en gee tot 650 nabygeveg Skade of 200 geweer Skade en 250 geweer Kritieke Hit Skade. Strategie Zer0 se basiese nabygeveg aanval gebruik sy swaard. Die swaard kan nie toegerus, maar sy doeltreffendheid in 'n geveg kan verbeter. Dit bestaan uit 'n fisiese hef met 'n mes wat digistructs toe getrek uit sy skede. ECHO opnemers Standard Waar is die teiken Net vir my sê wat om te skiet. Wat is die houvas op / iemand in die badkamer / Is jy op die telefoon wat aan die gang is / Waarom het my ledemate gestop beweeg / Het my hart net gesterf Bor-ed, Bor-ed, verveeld / verveeld, verveeld, verveeld, verveeld / Ek is regtig verveeld. Verveling is my lot, / As ek 'n gebrek outonomie / Om my eie voete te beweeg. 'N idle gedagte is / 'n Baie gevaarlike ding / Ek dink aan geweld. Ek is verveeld soos die hel / Ek wil graag iets dood te maak / Kan ons friggin gaan ek hier sit en wag / so gretig om af te beweeg / Maar dit is alles tevergeefs. Kan ons begin beweeg / Ek word moeg van hierdie plek / Ek verlang om te verken. Die vreedsame stilte / Dring my hele wese / Dit is so baie dof. Probeer om te reis, terwyl ander spelers is besig Iemand is besig. / Nou speel ons die wag spel / Almal verloor. Wat is die holdup / iemand in die badkamer / Is jy op die telefoon Jou oë bedrieg nie / 'n illusie dwase jy al / Ek skuif vir die dood. Hoe skreeusnaakse / Jy moet net verreken my strik kaart / u dood nader. Die ware wêreld geopenbaar / Swakhede nou aan my bekend / tyd om te gaan werk. En ek verdwyn / A spook te midde van die stryd / Maak gereed om te staak. Ek verdwyn. Stealth Totsiens Ghosting. Scoring 'n kritieke treffer 'n Kritiese treffer / So baie bevredigend / Ek woon vir so dood. Kritieke moord / is 'n kuns op sigself / En ek Rembrandt. 'N Kritiese doodmaak / Storte my in bloed en spoeg / Hoe aangenaam te maak. Dit was jou eie skuld / Jy moet aandag betaal / En kyk deur die leuen. Jammer, het dit seer / Dit is jammer sarkasme / Ek is nie jammer. Ek geniet dit. Heehee. Oe. Tot siens. Eina. Sucker. Presisie gooi 'n granaat geraak word deur 'n basiese aanval ek voel die brand / eet deur my toerusting / moet ophou, druppel, en roll. Ek m bedek met slag / Ek moet dekking vinnig soek / of pyn kom. Walglike, hierdie slag / onelegant chemiese / Verhoog skade. Slagged My wapens is 'n nuwe instrument, / Wag vir 'n sonate / Dat ek sal uit te voer. Miskien sal ek jou te gebruik / Om 'n Midget se kop af te blaas. / Of miskien het ek t. Myne. Lekker. Indrukwekkend. Wel wel. Nie sleg nie. Vergelyk items in die menu Vergelykings gemaak / Maar wat is beter / 'n moeilike besluit. Hmmm. Die hervatting van 'n sluk bondgenoot terug te kry op jou voete / Ek sal jou help, en dan / Ons sal doodmaak meer dinge Hou skiet Bly kalm. Moet nie paniekerig raak nie. Ek het jou. 'N vyand dood 'n mees verwarde dood / Dooie voordat hy selfs geweet / Waar ek vandaan getref. Opvallend van nêrens / Killing met akkuraatheid / Dit is wie ek is. Yoo-hoo, dom man / Ek is regtig hier / Te sleg jy dood nou weer. Ek is oral / En tog, ek nêrens ook / Ek is oneindig. Vaarwel, dwase ding / Weet dat jy mislei is / As jou siel beweeg op. Dit is hoe jy sterf / 'n skouspel van geweld / Gorgeous en lelik. Ek geniet jou dood / Jy is so niksvermoedende / Hoe bevredigend. Ek sê, boom biatch / Dit is wat jy kry vir geknoei / Met die Moordenaar. Ek het julle / vernietig 'n dodelike skoot uit die bloute / Die spook Moordenaar. Hier Julle dwase / Dit was maar 'n illusie / Ek is jou ware vyand. Jy geveg goed wesens / Maar ek geveg soveel beter / Ek sal nou kies jou lyk. Vermoor / Wat 'n bevredigende woord / Met vyf lettergrepe. Wat met jou gebeur het / so sterk, instelling, vreesaanjaende / O ja, ek het jou vermoor. Ek getuig jou dood / Jy was so niksvermoedende / Hoe bevredigend. Assassins nooit sterf buig voor my wapens onwaardig teenstanders. Vrees my vaardighede Maklik. Killing verskeie vyande in opvolging Blare val van bome / Snow dryf op die grond / Life laat jou lyk. Waarneming n badass of baas Waarskuwing, badass badass nader groete, badass. Hallo, badass. Badass siende. Aandag badass. Badass inkomende inkomende badass Hark badass. 'N vyand dood deur die loop hulle oor wat genoem roadkill / Nie die slimste van woorde / Maar gepas. Dit is die verhaal / Alles oor hoe my lewe gekry / omgekeer, draai onderstebo. Wat was dit spoedwal / Dit het onder my bande / Was dit iets in die lewe Idiots. Stamp Snaaks. Gekraak 'n voertuig is ek amper dood / Dit is tyd vir 'n tweede wind / Laat my doel wees waar. Ek sal hier nie sterwe / Ek het nog te veel om te doen / En te veel ammunisie. Dammit Kom Hoe om 'n tweede asem ek gewen het t sterf vandag / Nie terwyl ek nog ammunisie / Ek is 'n badass. Ek sal hier nie sterwe / Ek het te veel links om te doen / En te veel ammunisie. Ek het opgestaan / Jy sal spyt benadeling my / my wraak op hande. Tweede Wind bereik / teruggesak van die rand van die dood / I m gereed vir meer. Ek m terug uit die dood / Om voort te gaan na die hel in te samel / Kry uit my pad. Jy behoort nou in bang / Ek Don t sterwe so maklik / En nou is ek dronk. Mooi probeer barbare / Ek is nie die sterwende tipe / Jy mag plaas sterf. Dit eindig nie daar nie / ek het veel verder te gaan / Voor ek dood val. Ek het tweede asem / Metafories gesproke / asem oorskat. Ek is die ewige / Dood sal my nooit vang / my vaardighede oorskry sy. Ek dink nie so nie. Jou fout. Ja ek m gereed. Flous. Wat is volgende Uit ammunisie I m leeg. Wel, kak. Vloeke, leeg. Geen ammunisie. Dit is jammer. Ammunisie droog. Ammunisie vereis. Ammunisie uitgeput. Munitions droog te word. Ammunisie wat nodig is. Ek dank u vir u / Goedhartigheid en opregtheid. / Nou, laat se dood te maak 'n paar dinge. Dankie vir die stoor / A nie so onskuldig lewe / Deur die hervatting van my. In die spyskaart met 'n vaardigheid Point links te spandeer Hoekom, ja, ek het nie / Die vaardighede om al my rekeninge te betaal / figuurlik. Die uitreiking van 'n tweegeveg uitdaging O, wat Ja, wat, teef / Ja, ek het net jy en dinge geklap. / Wat jy gaan doen Kom se tweestryd, ek en jy / Ons kan vergelyk wapens / En weet wie is meer vaardig. Kom ons veg. Tweestryd. Nou daag ek jou. Die aanvaarding van 'n tweegeveg 'n kans om Spar in posisie / Iets wat ek altyd bewonder / I m gereed om te veg. Was dit 'n stywe wind / of 'n vlieg landing op my / ek skaars gevoel dit. Is jy seker jou fout. Doodswens, huh n oorwinning verdien / A hard geveg veg, dit was / Ek eer my vyand. Dit was 'n goeie stryd / Ek sê dat as gevolg van jou vaardigheid / Nie omdat ek gewen. Maklik. Ek wen. Seëvierende. Terug op jou voete. Ek het 'n eerlike en vierkante / Wat dit ook al stom frase beteken / Wie verloor 'n vierkantige Welgedaan. Herontmoeting. Nou verrassend. Vasmaak in 'n tweestryd Die stryd te voltooi / krygers gelyk / Identiese vaardighede. A das teleurstellend. Onverwagte. Haai, hierdie area / Ruik vaagweg van butts en dood / 'n onaangename reuk. (Toetrede Beskeie Docks) Jy lyk ontsteld, ma am / Vertel my hoe ek jou kan help / Ek verlang na 'n soeke. (Praat met Ellie / Eleanor in Flamerock Refuge) Ek sorg nie vir kontant / Slegs vir die suiwer bestry / Dit gesê, ek sal koop gewere. (Toetrede Haat s Shadow) As jou liefde wag / Hoekom is jy hier staan uit / Laat s haar te red, dom. (Woorde van bemoediging vir Ed) (wanneer proe whiskey): Ew. Redelik blus. Heerlike. Die lewe is baie kort / Eendag sal jy ouer word / en dan sal jy sterf. (Om die baba huil te maak) bestry is my vriendin / brute geweld, my maat / ek nodig het niemand anders nie. (Wanneer Moxxi vra oor 'n Mister-of-Mevrou Vault Hunter in Zer0 se lewe) 'n rook sigaar / is soveel minder interessant / As 'n rook geweer. (Wanneer die invordering van die sigaardoos) Om een se ma / 'n ongewone gevoel lief. / U weer op jou eie. (Wanneer Innuendobot vra of sy Oedipale gevoelens vir Moxxi is normaal) (wanneer die invordering van Stella se wig): Ek het jou blonde pruik / Vir redes onbelangrik / Mag ek asseblief dit Ek is op 'n soeke / wat vereis dat blonde pruik / So uh , Ek het dit nodig. Jammer hieroor. / Ek wil klaar is met die soeke. / Niks persoonlik. Smeer is / 'n manier om dinge werk. / Sy is vet. Myne Bloed. (Wanneer die invordering van die blikkie vet) Jou wooing taktiek / Is heeltemal deursigtig. / Jou neg nie werk nie. (Wanneer Innuendobot vra of sy negging gemaak Zer0 lief vir hom) Remote ladings / 'n baie lang uitsending reeks / Sy dood kom vorm ruimte. (Wanneer vind Axton se sluipmoordenaar) Soos die ou storie / Van hy met die wasbleek vlerke / Behalwe bloodier (Wanneer vind Gaige se sluipmoordenaar) Hy wou 'n breek / Nou kan hy vir ewig rus / Maar wie hom vergiftig (Wanneer vind Maya se sluipmoordenaar) hy hang in die lug / die wind roer sy liggaam / Animate, nog nie. (Wanneer vind Salvador se sluipmoordenaar) Hyperion roes / Probeer om 'n monster / O, die ironie vang (Wanneer vind Krieg se sluipmoordenaar) Ek verstaan dit. / 'N Boodskap gestuur, en ontvang. / Mercy kom. (Wanneer vind Zer0 se sluipmoordenaar) Met Handsome Jack se stem oor Handsome Jack se stem soos my stem veranderinge / Ek kan nie help nie, maar verkeerd voel / Ek klink soos 'n ruk. Nou, ek het Jack se stem / ek hom werklik verstaan / Hy is 'n asshole. Sedert ek as Jack praat / Ek ken Hom, binne en buite / Watter klanke soort bruto. Ek mis my ou stem / Ek klink soos 'n jackass nou / Pun nie bedoel. Ek het gevind dat toerusting. Pragtige wapens digterlike wapentuig. Hoe om 'n tweede asem 'n vyand dood te aanvaar 'n tweegeveg Emoticons Zer0 vertoon dikwels holographs van sy plaat, die onthulling van sy emosies deur middel van hierdie. Dit sluit in: :) - 'n smiley face emoticon, vertoon lukraak. 0 - 'n groot aantal nul oorspronklik gee Zer0 sy bynaam. Dit vertoon nadat 'n vyand is gedood met 'n nabygeveg aanval. : D - 'n smiley face emoticon, vertoon word wanneer die bou van en / of betreding van 'n voertuig op die Vang-'n-Rit stasie. WTF BRO - 'n akroniem vir Wat de fok, Bro, vertoon nadat gekraak 'n voertuig in iets. 3 - 'n hart emoticon, vertoon, terwyl die hervatting van 'n vriendelike speler. FML - 'n akroniem vir Vir My Verlies of Fok my lewe, vertoon nadat hy kreupel. - 'N vraagteken, vertoon word wanneer hangende aksies (soos skakel sitplekke met 'n speler in 'n voertuig) of wanneer jy die kaart. - 'N uitroepteken, vertoon word wanneer sien 'n sluk vriendelike speler. - 'N dollar teken, vertoon tydens die voltooiing van 'n missie. - Tweeling-karakters, vertoon word wanneer die inspeksie items op die spyskaart. - 'N kanji karakter wat beteken oorwinning, vertoon wanneer die ontvangs van items deur óf pluk hulle of via handel. . - 'N ellips, vertoon word wanneer óf inspekteer menu-items, ná die moord op 'n vyand, of terwyl herlaai wapen. : L - 'n reguit gesig emoticon, vertoon word wanneer ledig. ZZZ - drie Zs, 'n gemeenskaplike emote vir slaap, vertoon word wanneer ledig. :( - 'N hartseer gesig emoticon, vertoon word wanneer ledig B0R3D -. Die woord verveeld geskryf in leet praat vertoon wanneer ledig -..' N kanji karakter wat beteken sug, vertoon word wanneer ledig kon gerund -. 'N afkorting vir besit, vertoon nadat die moord op 'n vyand met 'n kritieke treffer -. n kanji karakter wat beteken stop vertoon wanneer ek probeer om te vas-reis, terwyl 'n koöperasie vennoot het 'n spyskaart oop Gedurende Decepti0n, met die B0re vaardigheid aktiewe, verskeie ander emotes kan gesien op die vyande swak. punte 00110000 -.. die binêre ASCII-kode (48) vir die syfer 0 :( 8 (1) - 'n emoticon soek soos Homer Simpson van die TV-show die Simpsons -.. 'n gefrustreerde persoon emoticon :-P - 'n persoon vas hulle tong uit as 'n emoticon :-D - nog 'n smiley face emoticon:.. -. - 'n bose gesig emoticon OO - twee groot oë as 'n emoticon - 'n vroulike borste emoticon 5 - 'n emoticon simbole van 'n hoë vyf..... D13 - die woord sterf geskryf in leet praat. K1LL - die woord doodmaak geskryf in leet praat. 1337 - die woord LEET geskryf in leet praat, wat ook ELITE kan beteken. PA1N - die woord PYN geskryf in leet praat. W34K - die woord SWAK geskryf in leet praat. 3MTA3 - die woorde Eat Me agteruit geskryf en in leet praat, wat 'n gesegde beroemde gemaak deur Beastie Boys. 'n hip-hop-band. 4SS4SS1N - die woord Moordenaar geskryf in leet praat. - SHOOT - 'N pyl en die woord skiet, vertel een waar om te skiet. WTF - 'n akroniem vir Wat de fok. OMG - 'n akroniem vir O, my God. LOL - 'n akroniem vir lag hardop. GTFO - 'n akroniem vir Kry die fuck uit. M / - Die teken van die horings. 0 / - 'n persoon met hul arms in die lug soos 'n emoticon. . - Drie uitroep tekens. 42 - die antwoord op die uiteindelike vraag van die lewe, die heelal en alles. 666 - die getal van die dier. 31415 - die eerste vyf nommers van Pi. 8675309 - 'n telefoonnommer, verwysing na die bekende lied 867-5309 / Jenny, wat uitgevoer word deur die kunstenaar Tommy Tutone. 8 D - die nommer 8, drie gelyke tekens en die letter D, 'n gemeenskaplike teks verteenwoordiging van manlike geslagsdele. Trivia Ratkas konsep ontwerper, Scott Kester, krediete Zer0 se inspirasie vir alleenloper karakters soos slang oë van G. I. Joe en Gray Fox van die Metal Gear video spel reeks. 1 Die meeste van Zer0 se dialoog word gepraat in haiku, wat eens deur Handsome Jack in 'n ECHO blokfluit is opgemerk. Zer0 se weergawe van die Slayer van Terramorphous klas mod was eens ingeluister, die verskaffing van 'n bonus om mekaar se speelbaar karakter se, Salvador. die Gunzerker klas, vaardighede. Dit is sedertdien vasgestel in 'n kol. By die gebruik van die Handsome Jack Voice Modulator, sal Zer0 veel minder spraaksaam geword. Baie van sy lyne vervang met lyne wat kort gesny asof Zer0 was op die punt om iets te sê, hoor sy stem, en daarteen besluit. Zer0 se gewilde plakkaat het die kode 000 000 000 HSP, die grap is dat die hele numeriese kode is net 0e, as deel van 'n lopende gag Zer0 het met die onderskeie getal, saam met ander grappe in ander gebiede. Die lyn, Dit is die storie / Alles oor hoe my lewe gekry / omgekeer, draai onderstebo. vanaf 'n vyand dood deur die loop hulle oor 'n verwysing na die Fresh Prince of Bel-Air se intro liedjie. Zer0 se lyn wanneer jy Decepti0n, Hoe skreeusnaakse / Jy moet net verreken my strik kaart / u dood benaderings. is 'n verwysing na Yu-Gi-Oh, waar 'n lokval kaart gebruik sou word in reaksie op 'n ander speler se optrede. In Mad Moxxi en die troudag Massacre die beloning kop vir Zer0 toon 'n robot oog in sy verpletter valhelm. 'N promosie beskrywing vermeld dit moet gesê word dat sy nuwe hoof is vernoem N0t C4n0n vir 'n rede, hou Zer0 is waar ras 'n raaisel. Zer0 praat in 'n heeltemal ander stem in Episode 5 van Tales from the grensgebied. met behulp van 'n minder hees, meer formele klinkende stem. Hierdie nuwe stem is wyd gekritiseer vir die feit dat 'n taamlik onvanpas verandering. Media Fase kuns van Zer0. Handel bestry stelsel AC: Liberation HD Guide Die eerste twee stede - 'n handelsmerk in tabak en katoen As jy die lessenaar te gebruik in jou hoofkwartier, of kies die handel stelsel in die spyskaart van 'n gebou (met wapens en klere), kan jy die beheer van jou familie besigheid wat verband hou met handel. Meer stede - te koop skepe en bedink ekonomiese strategieë in die hoof vertoning, kan jy jou tans seilskepe, die stede, die bedrag van die geld wat jy het en die struikelblokke te sien dat die skepe kan loop in terwyl vaar. Skip oog venster skip List - dit is die oog op skepe en die kursusse wat hulle neem, insluitend die tyd van aankoms en die bestemming. Om 'n kursus begin, moet jy 'n stad kies. Aan die regterkant is daar name Verskaf en eise. Kies ek so 'n wyse, ten einde die verskil in pryse tussen die goedere wat jy verkoop te maak, en te koop in 'n ander stad, so hoog as moontlik te wees. Die meeste van die tye, hoe beter offers vereis 'n lang en / of moeilike reis - dit is hoekom jy nodig het om die opsies wat minder risiko inhou, in ag te neem, omdat jy 'n paar van die vrag verloor om seerowers, of die duur van die reis kan langer wees, as gevolg van 'n storm. Kies die ware en die bedrag kies die goedere wat jy wil koop in 'n stad. Die per item prys is die prys vir 'n enkele party van die goedere. Afhangende van die kapasiteit en die geld wat jy besit, kan jy koop vir 150 eenhede van die goedere, op 'n tyd (as jy 'n galjoen). Kies die bestemming Ten slotte, kies die bestemming plek vir die cruise. Bevestig die vervoer bevel - jy kan dit nie kanselleer nadat bevestig Bevestig deur die loop venster, wat die voorspelde bedrag geld wat jy verdien en die waarskynlikheid van ewekansige gebeure sluit. Oor langer optogte, mag ewekansige gebeure 'n paar keer voorkom - selfs een na die ander. Storm - 30 van waarskynlikheid dat die reis langer deur 15 Pirates sal wees - 30 van waarskynlikheid dat jy sal verloor 10-40 stukke van jou besittings, afhangende van die bedrag, ongeag van die tipe. Hurricane - 30 van waarskynlikheid dat die reis langer deur 30 sal wees aan die begin, is dit beter om jou geld te belê in die goedkoopste galjoene, omdat keer na bestemmings bereik is kort en die kapasiteit is voldoende. In een hawe, kan daar 4 skepe vasgemeer, op die meeste. Soos jy vorder, sal die pryse op goedere verander en jy in staat is om te vaar na ander stede sal wees. Dit is wanneer dit 'n goeie idee om te belê in 'n beter skepe. Onthou om nie al die geld wat jy dadelik verdien, voordat jy finansiële stabiliteit te bereik spandeer - dit wil sê wanneer die inkomste is hoër as die koste van die koop van 'n meer goedere, nadat jy die moontlikheid van die verlies van die vrag in ag geneem het. In die begin, tabak en katoen is geslyp is die mees winsgewende. Later is dit speserye en yster. Moordenaar se Creed III Media DVD, Blu-ray Disc, digitale aflaai Moordenaar se Creed III is 'n 2012 sandbox styl aksie-avontuur video spel wat ontwikkel is deur Ubisoft Montreal en uitgegee deur Ubisoft. Dit is die vyfde grootste titel in die Moordenaar se Creed reeks, en is 'n direkte opvolger van Moordenaar se Creed: Openbaring. Die spel vertel die stories van Haytham Kenway en Ratonhnhak: ton. stel in die Amerikaanse Ten noordoosten van 1754 - 1783, tydens die Franse en Indiese en Amerikaanse Rewolusionêre Oorloë. Dit sluit ook die hedendaagse verhaal van hul afstammeling Desmond Miles. Moordenaar se Creed III is vrygestel vir Xbox 360 en PS3 op 30 Oktober in die Verenigde State van Amerika en 31 Oktober in Europa en Australië, terwyl die PC weergawe is vrygestel op 20 November vir die Verenigde State van Amerika en 23 November in Europa. 1 2 Die spel is ook vrygestel vir die Wii U in Noord-Amerika op 18 November. 3 Op 28 Februarie 2013 Ubisoft aangekondig dat die spel se opvolger, getiteld Moordenaar se Creed IV: Swart Vlag. Dit was vrygestel op 29 Oktober 2013. 4 Inhoud Ontwikkeling Begin produksie in Januarie 2010, Moordenaar se Creed III het in die ontwikkeling van drie jaar voor sy vrylating datum. 5 Volgens Kreatiewe Direkteur Alex Hutchinson. die span gevestig op die Amerikaanse Rewolusie wanneer ons besef jy kan Washington ontmoet. vaar 'n boot, spring van boom tot boom in die middel van die winter en jag wild. 6 Die spel loop op 'n weergawe van die Anvil spel enjin genoem AnvilNext. wat die omgewing-effekte verhoog, wat voorsiening maak vir 'n groot stryd tonele en gedetailleerde nabyskote. Daar is ook seisoenale veranderinge die landskap is warm en oop in die somer en bedek met sneeu in die winter, wat albei raak spel. 7 Hoewel die seisoene verander in ooreenstemming met spesifieke herinneringe, mis en reën kom natuurlik. 8 Maar Ubisoft het gesê dat as gevolg van die geheue beperkings, was hulle nie in staat is om interaktiewe klim oppervlaktes, soos vallende rotse of blom potte in te sluit. 9 Kuns rigting Kreatiewe Direkteur Alex Hutchinson en Art Director Birgit Ngo aanvanklik besluit om die spel sentreer rondom die Amerikaanse Rewolusionêre Oorlog van 1775-1783 met New York. Boston en Philadelphia synde die sleutel instellings. Hul besoek aan die Ubisoft naslaanbiblioteek was oninspirerend en die woestyn afgegee 'n leë ruimte wat hulle gedink het nie werk in 'n oop-wêreld spel. Birgit aangehaal, So ek dink ek het gesê: Ons moet weer. Ons moet iets doen om die ruimte te vul. Die rigting span het besluit om sneeu, mis en reën voeg ten einde in die woestyn te vul. 10 Die ontwikkeling van die spel begin, terwyl Moordenaar se Creed: Broederskap is byna voltooi. Birgit en sy span het ses maande skets uit idees en het 'n pre-gelewer prototipe wat 'n minderjarige bos vlak egter vervat, dit het gelei tot onindrukwekkend resultate. Die kuns span het toe besluit om die 18de eeu woestyn om die lewe te bring deur met dit as een van die mees herhalende omgewings in die spel, terwyl begin elke konsep van nuuts af. 10 Vir die ontwerp van die New York stadsbeeld, Senior Fase kunstenaar Gilles Beloeil opgemerk dat die doel was om die verskil tussen die mooi Nederlandse distrik van New York en die uitgebrande deel te wys. Die kunstenaar is gevra om die kerk te maak as 'n belangrike landmerk om hierdie verskil te maak. Die stemming van hierdie konsep is wat nodig is om sonsondergang en baie silhoeët wees. 10 spel Navigation Exploration is gebaseer rondom 'n groot landskap gebied bekend as die Frontier. Dit is een en 'n half keer groter as Rome in Moordenaar se Creed: Broederskap. Een derde van alle spel inhoud is daar vervat. Die stede van Boston en New York kan ook ondersoek word. 7 Want daar is 'n baie meer reis ingesluit in die spel, het die vinnige reis werktuigkundige is opgeneem, wat dit moontlik maak vir 'n vinnige reis vanaf enige plek. 11 'n Hele nuwe stelsel van die ontsluiting van 'n vinnige reis is geïmplementeer, wat is opgeneem in die spel se natuurlike vooruitgang. 7 Meer uiteenlopende metodes van beweging is sowel bygevoeg, insluitend die bome te klim, kranse, en ander natuurlike elemente, langs spring oor waens, of gly onder hindernisse. Ander Free Running elemente het ook Ratonhnhak: ton spring deur vensters, om bome, en dan op dakke. 7 bestry Ratonhnhak: ton in 'n geveg met drie Britse Engelse soldaat soldate Dual-swaaiende wapens is geïmplementeer, terwyl die stryd en stilletjies is heeltemal oorgedoen met nuwe funksies, soos dubbel-tellers, verskeie takedowns en ketting dood. Ratonhnhak: ton kan gaan in 'n geveg met 'n wye verskeidenheid van wapens tot sy beskikking, waaronder twee verborge lemme. 'n Tomahawk. voorlaaiers pistole. tou pyle. en 'n pyl en boog. Ratonhnhak: ton se tweede verborge Blade kan uitgeskiet en gebruik as 'n dolk 7 en vel gejag diere. Konteks-sensitiewe optrede, soos die gebruik van vyande as menslike skilde, is ook ingesluit. Die teiken sluit stelsel verwyder en vervang deur outomatiese vyand seleksie, die verandering van die geveg dinamika. 7 Verder kan sluipmoorde nou uitgevoer word met ander as die verborge lemme, veral die Tomahawk wapens en bajonette op gewere. 12 Die geveg het grootliks verbeter, want daar is duisende van nuwe animasies, 'n paar van wat die leisels by die vorige paaiemente is uitgevoer. Eenvoudige verdediging en teenaanvalle is nou moeiliker, en die geveg is gefokus op om Ratonhnhak: ton op die aanval, met aanvalle op grond van beide spoed en momentum. 7 Die toonbank stelsel is heeltemal opgeknap, as die ontwikkelaars wou meer strategie en opsies, wat hulle genoop om nuwe reaksies gebaseer op knoppies te skep. Om teen te werk, die sirkel (PS3) of B-knoppie (Xbox 360) moet gedruk word, gevolg deur dié van 'n sekondêre knoppie: Druk op die Square knoppie (PS3), die X-knoppie (Xbox 360) of die Y-knoppie (Wii U) laat Ratonhnhak: ton tot sy teiken te vermoor. Druk op die knoppie Circle (PS3), sal die B-knoppie (Xbox 360) of op die knoppie A (Wii U) Ratonhnhak het: ton gooi sy vyand op die grond. Druk op die knoppie Triangle (PS3), sal die Y-knoppie (Xbox 360) of op die knoppie X (Wii U) toelaat Ratonhnhak: ton tot sy sekondêre wapen te gebruik. Druk op die knoppie X (PS3), sal die A-knoppie (Xbox 360) of op die knoppie B (Wii U) laat Ratonhnhak: ton stun of ontwapen sy vyand. Met hierdie kombinasies, die spel se ontwikkelaars in staat was om verskeie combo en vyande wat verskillende tipes aandele te weerstaan skep. Die speler moet druk 'n toepaslike knoppie vir elke vyand argetipe om 'n slag ketting inisieer. 13 zeeslagen Moordenaar se Creed III het die vloot gevegte spel funksie om die franchise, deur toe te laat Ratonhnhak: ton tot beheer van 'n skip genaamd die Aquila in private kontrakte en see-gebaseerde herinneringe neem. 'N Kaart wat verskillende zeeslagen kan verkry word óf vanaf die Harbormasters in elke stad of direk vanaf die hawe Homestead. Elke suksesvolle private kontrak verminder die risiko van die saak in daardie spesifieke roete. Tydens zeeslagen, Ratonhnhak: ton is aanvanklik in staat om vuur rondom skote en draai gewere, uit te brei na ander soorte geskiet nadat die opgradering van die Aquila. Hy en sy span het ook die vermoë om dekking te neem teen die vyand skote of skelm golwe. 'N Groot faktor wat die vloot spel is die weerstelsel, wat die snelheid van die skip deur wind spoed en rigting bepaal. Gebruik te maak van half-seil of full-seil beheer die tempo waarteen die Aquila reis terwyl full-seil laat die skip te beweeg teen 'n vinniger tempo, 'n halwe seil maak voorsiening vir 'n beter hantering. Herinneringe Desmond gebruik die opgegradeerde animus 3.01 ontwikkel deur Rebecca Crane terwyl hy in 'n koma staat was. 100 sinchronisasie in herinneringe opbrengste, maar sinchronisasie behandel meer soos ondervinding in 'n RPG nivellering stelsel met 'n beperkte hoeveelheid beskikbaar. 7 Aktiwiteite gedurende opdragte wissel in sinchronisasie waarde. Hoe meer gesinchroniseer Desmond raak, hoe meer die sinchronisasie bar is vol, wat ook kan verhoog word deur die speel missies. Besoekpunte is ook bekend gestel aan sending herhaling, wat beteken dat die hele herinneringe nie hoef teruggespeel word ten einde die 100 sinchronisasie vereiste te bereik. 7 Ander Ratonhnhak: ton jag 'n eland Die ekonomiese stelsel in die spel is anders, as Ratonhnhak: ton kan nou jag diere, wat hom in staat om die versamel van hulle hulpbronne te verkoop. Hierdie hulpbronne kan meer waardevol wees, afhangende van die kwaliteit van die doodmaak uitgevoer, en op die wapen tipe gebruik. Byvoorbeeld, kan die vel van 'n geslag diere van mindere gehalte (en by uitbreiding mindere waarde) wees indien dit verslaan met 'n pistool in plaas van 'n pyl. Saam met hierdie, het 'n nuwe eiendom stelsel bekend as die Homestead is bygevoeg, waar Ratonhnhak: ton burgers te bly en 'n gemeenskap te bou kan nooi. Hier is die inwoners 'n tweede kans volgende verskillende ongelukke in hul lewens, en hulle genereer inkomste deur middel van handel en knutselen. Die opstal groei met elke inwoner wat die gebied bewoon. Platforming missies, soos die Assassin grafte of gate van Romulus. terug in die vorm van houtbeen missies. Soos deur Corey Mei. Mense soos dié. Ons hou van dié. Dit is nie iets wat ons d verwyder. 7 'n regeneratiewe gesondheidstelsel soortgelyk aan die tipe featured in Moordenaar se Creed is geïmplementeer, en om sy gesondheid, Ratonhnhak herwin: ton moet ontsnap uit 'n geveg en rus. 7 Seisoen Pass Voordat die spel se vrylating, Ubisoft aangekondig dat 'n Seisoen Pass beskikbaar vir die aankoop deur Xbox Live en die PlayStation Store vir 2400 Microsoft punte en 29,99 onderskeidelik. Die Seisoen Pass toegelaat vroeë toegang tot vyf aflaaibare inhoud pakke, insluitend die drie-deel tirannie van King Washington veldtog en multiplayer komponente. DLC is ook 'n opsie vir die Wii U, hoewel geen Seisoen Pass vir hierdie konsole beskikbaar was. Die keuse van die seisoen Pass sal 'n algehele 25 afslag op al vyf aflaaibare inhoud stukke netto aankoopprys, en dit is langs Moordenaar se Creed III vrygestel op 30 Oktober Oorsig Plot Die plot van die spel begin in die hedendaagse met Desmond, sy vader Willem . Rebecca kraan. en Shaun Hastings vind die Grand Tempel in 'n grot in Turyn, New York.
No comments:
Post a Comment